adnan
    Om man inte har tillräckligt poäng när man söker nu, men får upp poängen till slutbetyget, kan man fortfarande ha lika stor chans som de som redan hade tillräckligt med poäng?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jajamänsan, det är vårterminsbetyget som är slutbetyget och ligger till grund för om man kommer in på de gymnasieprogram man valt. /Lena, Syv