Sol

    Hej! Jag har det mycket enkelt att plugga andra ämnen förutom svenska, för att jag vet liksom inte vart man ska börja. Jag talar redan svenska, men kan jag specifikt plugga på för att få bättre betyg inom svenska?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    det är en fråga till Lärare i svenska, i första hand till just Din lärare i svenska. Be läraren om att hen ger dig tips, råd och instruktioner på hur du ska gå tillväga på att på bästa sätt lära dig svenska.

    Studie- och yrkesvägledare