Anna
    Hej! Jag undrar om man skulle kunna få information angående utbildningen till Socialpedagog som ska börja 2014-08-18?
    Behörigheter och vad man utbildar sig till och lite annat.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom det finns många utbildningar inom Socialpedagogik på många ställen i landet är det svårt för mig att svara specifikt på din fråga.

    Vi är ju en webbaserad tjänst som svarar på generella frågor angående gymnasiestudier/yrkeshögskolestudier. Vi har inga egna utbildningar. Om du specificerar din fråga om vilken utbildning du menar så kanske jag kan hänvisa till mer information./Lena, Syv
    • : Jag ska återkomma med svar om det, när jag vet lite mer om var och när!