Mikael SYV på FrågaSYV

    Så fort du får ditt Examensbevis - gå in på din sida på antagning.se och kontrollera om det syns att du fick examensbevis och Om inte du kan se det, ladda upp det. Sista dag att göra det är 21 juni 2018; om inte antagning.se senast 21 juni får uppgifter om ditt examensbevis , kommer du att få svar OBEHÖRIG.

    Meritvärde räknar antagning.se på ditt examensbevis och det är med meritvärde som du konkurrerar om plats på en högskoleutbildning .