fanny
    Jag behöver läsa geografi för att kunna bli behörig till sam & natur programmen hur gör jag? / 16 år.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, geografi grundskola kan du läsa in antingen via gymnasiets Introduktionsprogram där du kan läsa ikapp eller fråga på din gamla grundskola om du kan tenta av kursen där. Eftersom jag inte känner till vilken skolform du går i och din bakgrund så har jag svårt att svara specifikt. /Lena, Syv