Moo
    jag undrar om det finns fotboll??

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'utbiIdningar' (1 st.)

    • Lisa

      Estetik med inriktning Samhälle - Vad händer nu när man gått ut?

      Vad kan man bli för yrke om man pluggar Estetik med inriktning Samhälle under gymnasiet och lagt till Matte 3b, Franska 4, Franska 5 och Engelska 7? Kan du ge några tips på yrken samt högskolor tack! Gärna en lång lista men högskolorna måste ligga i Göteborg och om du nämner en högskola, säg...

      Milla : : Hejsan, Estetiska programmet >>på gymnasiet har 5 inriktningar och ingen av dem heter "samhäIIe" - ? :) Så jag vet faktiskt inte exakt viIken utbiIdning du menar...... Läs hela svaret