santiago
    hej
    jag ska börja nian snart och jag har ingen anning alls om gymnasie linjer och sånt.
    Jag gillar alla laga mat, allt som handlar om musik, rita hus och få mycket pengar.

    Om du Kunde tipsa mig om jobb och linjer jag kan gå på

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag tycker först att du går igenom de program som finns så du inte missar något. Du kan bland annat läsa om programmen här http://www.gymnasieguiden.se/#!/program

    Till hösten så bokar du tid med din Syv på skolan och diskuterar och ringar in program och skolor som kan vara intressanta och kolla lite extra på. Gå på Öppna hus och kolla upp skolorna ordentligt, läs in dig på vilka kurser man läser mm. Det tar lite tid men det är det värt! Lycka till!/Lena, Syv