Hej Julia,

    www.yhguiden.se finns samtliga yrkeshögskoleutbildningar som är pågående och/eller där minst en framtida start finns beviljad av Myh, myndigheten för yrkeshögskola.
    Men - pga vissa yh-utbildningar kan beviljas senare än majoritet av dem (vilket skedde i år den 29 jan) och ibland, inte ofta inom just yrkeshögskola, men det händer - ställs utbildningar in (dvs kommer ej att starta), går det inte att till 100% garantera att info på www.yhguiden.se är helt och hållet fullständig och aktuella vid varje given tidpunkt. Sidan uppdateras kontinuerligt, så man bör gå in på sidan ofta för att se alla ändringar.

    HÄR finner du en lista på yh inom IT/DATA som har minst en framtida start beviljad.

    mvh

    ANNA