Nive
    Hej jag går i teknikvetenskap men har kanske tänkt mig att byta till natur vetenskap... Men kan man bli läkare om man lägger till biologi i induvella på teknikvetenskap

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du för övrigt läser Kemi 2, Fysik 2 och upp till Matte 4 på Teknikprogrammet så fattas endast Biologi 1+2. Då får du alla kurser du behöver för att söka Läkarprogrammet. /Lena, Syv