Elin
    Jag undrar om man kan söka till flera gymnasier, alltså ex till ett riksrykreterande program på en skola och till en skola i hemmakommunen. Så att jag om jag blir antagen till båda kan välja vilket jag vill gå

    1 Svar

    Helena SYV
    Hej Elin!
    Ja du kan söka program både i din hemkommun och till riksrekryterande utbildningar någon annan stans.