Julia
    Hej! Jag är intresserad av att veta mer om läkarprogrammet i Polen och hur man kommer in. Jag har läst lite i olika sidor, och alla säger olika, t ex om vilka ämnen man måste ha läst, hur mycket hjälp man får från CSN, osv.
    Kan ni detta, eller vet ni om någon pålitlig sida där man kan läsa om det här`
    Tack på förhand! :)

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Det är ett stort problem att ordna sina utlandsstudier.

    Om studiemedel för studier utomlands behöver du inte gissa, utan du läser på www.csn.se om vad som gäller och kan ringa dem och fråga direkt.

    Men den andra delen i detta: att hitta en skola att söka till och ordna allt med ansökan - det är inte lätt och vi kan tyvärr inte bistå med så mycket hjälp i den frågan, mer än att ge några länkar till sidor med allmän info om studier i Polen och om du vill få de länkarna, hör av dig igen. Lycka till!