Diana
    Jag har gått ut första året på gymnasiet. Nu har den linjen jag går kommit närmare där jag bor. Alltså dom ska öppna första året. Eftersom det är närmare vill jag byta skola. Men måste jag då gå om första året? För det finns ju inget andra år på den nya skolan.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jaa, det var lite knivigt. Har du godkända betyg från ettan så får du dessvärre inte gå om dessa kurser. Du kan dock få närvara på lektioner såklart men du får inga nya betyg. Har du dock många F så kanske det bara är bra att gå om ett år - men det framgår inte av ditt mejl. /Lena, Syv