Ella
    jag går första året på samhälle med idrottsspecialicering pingis. jag har fått förklarat för mig att pingisen kommer tas bort när jag börjat årskurs 2. eftersom jag får betyget höstterminen i 2an, vad händer med mina poäng? kommer hela året med idrottsspecialisering varit förgäves? vad kommer förmodligen hända med det induviduella valet eftersom jag redan läser 200 poäng? Vad kommer hända överhuvudtaget?
    Har du några andra funderingar eller något jag behöver tänka på i detta?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag måste nog hänvisa dig till din skola för mer exakt besked vad som gäller för dig och din skolgång och betyg - jag har svårt att svara på hur de tänker och vad konsekvensen blir för dig. Boka tid med din Syv på skolan så fort du kan för svar. /Lena, Syv