Angelica
    Hej!

    Jag har funderingar på att plugga vidare nu i höst. Jag är 20 år och har gått ut gymnasiet med det gamla betygssystemet. Min fråga lyder följande:

    Missgynnar det eller gynnar det gamla betygssystemet mig, eller är det neutralt? Med andra ord- blir det svårare att komma in med det gamla betygssystemet, eller spelar det ingen roll?

    1 Svar

    Margareth SYV
    Hej!

    Jättesvår fråga då vi inte har sett effekterna ännu, avseende betyg från det gamla eller nya betygssystemet. Hälsningar Margareth