Eshak
    Hej!
    Jag behöver exemplar av prövning (moderna språk arabiska 3 och 4 ) samt behöver jag de nya bedömningsmatriser för moderna 3 och 4
    Mvh
    Eshak

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej! de önskemål du har kan vi på FRåGA SYV inte tillgodose. Vi är inte lärare och genomför inte prövningar, sätter inte några betyg och är inte experter på varken sig arabiska eller ämnet "moderna språk" över huvudet taget. Vänd dig till lärare som undervisar i Arabiska 3 och 4.  Om du själv är lärare, men saknar det du frågar om här nu, vänd dig till skolverket. Du kan t.ex ringa till skolverkets upplysningstjänst på tel.nr 08-527 332 00. annars, så är det på varje skola Rektor som är ytterst ansvarig. Vid svårare frågor rekommenderas (både för studerande och för personal/lärare) att vända sig till rektorerna.

    • : Ok tack
    • Julia : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!