Lunism
    Hej. Jag har gjort en anmälan den 16 Mars på antagning.se och skickat den. Mina gymnasiala meriter visas när jag loggar in men mitt meritvärde har inte räknats automatiskt ut. Jag har ett utländskt betyg men klarat några kurser på Komvux.

    När kan jag se mitt riktiga meritvärde? (Utländskt betyg + grundläggande/särskilda behörighetsgivande komvux kurser)

    Tack så mycket!!

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej Lunism!
    Jag vill råda dig att du ringer till Antagning.se, tel.nr 0771-550720, tel.tid kl.9-16 på vardagar och ställer din fråga till dem. Du kommer kunna knappa in ditt personnummer och då kan den handläggaren som du kommer prata med i telefon se din anmälan och dina betyg och kan då svara på frågor om din anmälan: t.ex om allt ser bra ut, om någonting fattas och om din anmälan är komplett - när du ska få svar angående ditt meritvärde.

    Liselotte