Sewar

    Hej, Kan man göra prövning i denna kurs? Jag har kollat tunt lite i och med att jag gick samhällsprogrammet så läste vi denna kurs, men min fråga är om man kan göra prövning i denna kurs eftersom det inte är en vanlig kurs som exempelvis matte, engelska osv.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Skolverket svarar att i alla gymnasiala kurser i vilka finns pågående undervisning måste även prövningar erbjudas.

    Studie- och yrkesvägledare