Kimia
    Hej,det är så att just nu så läser jag Mattegrund,och ska skriva Ma-prov på måndag,för att kunna få ett godkänt betyg i matten.Men jag är tveksam om jag ska börja med Matte5000!,när jag får godkänd på provet!.Eller tycker ni att jag ska fortsätta läsa klart Mattegrund det här läsåret?.

    Tacksam för svar

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej Kimia,
    angående vilken Matte kurs som är "Matte 5ooo" så är jag väldigt osäker, jag vet helt enkelt inte vad det är för kurs.
    I vilket fall, så är det din mattelärare som undervisar dig - som du får fråga.
    Lycka till på provet imorgon!

    Bästa hälsningar
    Liselotte SYV
    Liselotte