Lulu

    Hej, jag undrar vart man kan se sina resultat av färdighetsproven. För jag ansökte till Viktor Rydberg Djursholm, Samhällsvetenskapsprogrammet inr beteendevetenskap spetsutbildning i Engelska och då behöver man gör ett prov på engelska. Sen så lämnade färdig färdighetsprovet den 25 maj. Och det står att de ska publicera resultaten i gymnasieantagningens web men det går inte ens att logga in och vill verkligen vet vad jag fick. Min fråga är när kommer reslusten på färdighetsproven och vad ska man göra om det inte går att hittar?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Lulu,
    du skriver om att du fick information om att de uppgifter som du efterfrågar "ska publicera resultaten i gymnasieantagningens web" och det måste i så fall vara på Hemsidan för gymnasieval som hör till ditt gymnasieantagningskansli. Det finns många olika gymnasieantagningskanslier, men du skriver om att du sökte till Viktor Rydberg Djursholm och då måste det vara gymnasieantagningen i Storstockholm - och då rekommenderar jag att du kontaktar personal på just gyantagningen.se och frågar om resultaten har ännu inte bearbetats och det är därför inte går att se, eller om det är något fel med inloggninen (generellt) eller med just din inloggning. Kontaktuppgifter till gyantag i Storsthlm finner du bl.a på antagningskanslier.skr.se/kansli/gymnasieantagningen-stockholm