Ellen
    Är det någon mer lärosäte än Gävle som har sitt socionomprogramm med inriktning mot socialt arbete?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej, du får gärna kika på www.studera.nu som är högskolornas gemensam hemsida. Du kan också kontakta de lärosätena som erbjuder socionomprogrammet - de kan kanske ge en förhandsinformation om framtida ändringar inom sitt område.

    Studie- och yrkesvägledare