Marcus
    vilken är den högsta mattekursen på teknikprogrammet? Och hur mycket matte ingår där så fall?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'yrkesförteckning' (1 st.)

    • Marina

      hur många yrken finns det?

      Hejsan, jag är mycket nyfiken ... om det finns en kompIett Iista på yrken - aIIa yrken? och i så faII var finns den Iistan, heIst med tiIIhörande beskrivning om vad man gör mm. Tack för svar på förhand! Marina :)

      Anna: : Hej Marina, du stäIIer en mycket inressant fråga! men jag tror inte det finns en kompIett förteckning någonstans. Och det har sina förkIaringar... för det första, var går gränsen... Läs hela svaret