ulrica
    Finns studiemedelsberättigade utbildningar till mäklarassistent?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag har letat ganska mycket på nätet men hittar faktiskt ingen sådan utbildning som CSN berättigar till studiestöd. Kanske du kan vända dig till CSN och fråga om de kan hjälpa dig hitta någon som just de finansierar. /Lena, Syv