Kimia
    Mellan apotekstekniker & tandtekniker.

    Mvh

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'master i specialpedagogik' (1 st.)

    • Maryan

      Är man specialpedagog om man har en master i specialpedagogik?

      Hej, Jag har funderat på att läsa en master i specialpedagogik på Uppsalas universitet. Jag har en magisterexamen i logopedi och är leg logoped. Kan jag arbeta som specialpedagog om jag läser en master i specialpedagogik? Eller måste jag läsa specialpedagogprogrammet?

      Julia: : Hejsan, vi fick svar från studievägledare på en av lärarhögskolorna, var god läs nedan:" Om man önskar bli specialpedagog är det Specialpedagogprogrammet... Läs hela svaret