Linn

    Hej, jag sökte in till socialpedagogs programmet, har hört jätte mycket olika vad det innebär och vad man jobbar med? Det jag fastnade för med den var just att den gick lite djupare med psykiatri men är det rätt att den gör det? Jag är just nu undersköterska!

    • Anna :

      om du sökte till ett högskoleprogram, kanske till ett av de tre program som finns överst på listan på studera.nu/jamfor-utbildning/?q=socialpedagog - se vad som står på utbildningens hemsida. Du får också gärna kontakta studievägledare på den institutionen där programmet ges.

    • : Okej, tack!
    • Mikael : vi på fråga SYV är glada om våra svar blir till hjälp!