Catrin
    Är undersköterska

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'tillverka hudvårdsprodukter' (1 st.)

    • elev

      jobba med at tillverka hudvårdsprodukter?

      hej, jag tar snart examen i offentlig förvaltning men hittar inte riktigt någonting som jag vill jobba med, jag funderar på att läsa vidare, det som jag är intresserad av är att tillverka hudvårdsprodukter, min utbildning har inget med det att göra...

      Milla : : Hej, man kan jobba med att Tillverka hudvårdsprodukter på olika sätt, t.ex i forska fram nya produkter eller jobba i produktionen med "handgripligen" tillverkning (på fabriken,... Läs hela svaret