Elisabeth
    Hej!
    Jag tänkte läsa en spanskakurs på folkhögskolan med studiestödnivå A2 till våren (Spanska fortsättning Málaga, Braheskolan). Kursen kommer hållas till i Málaga, Spanien och jag kommer vara under 20 år till våren. Vad kan jag söka för bidrag och lån?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Hej!
    för att det ska bli rätt, ber jag dig att ställa din fråga till personal som jobbar på CSN.
    Du kan börja med att läsa info på https://www.csn.se/bidrag-och-lan/studiestod.html och i fall du inte hittar svar på din fråga - vänd dig direkt till CSN, därför att det är CSN som beslutar i frågor om studiehjälp och studiemedel.
    Oavsett vad jag eller ngn annan säger om saken, blir det sedan beslut som CSN fattar gällande. Därför är det bäst att du får svar direkt från de som beslutar i frågan.
    Mvh
    L.

    Liselotte