Yasmine
    Hej SYV!
    Mina frågor är följande:
    Hur ser karriärmöjligheterna ut?
    Vad har utbildningen för kursinnehåll om man utbildar sig hos exempelvis tui?

    1 Svar

    Daniel SYV

    Hej Yasmine,

    om jag förstår rätt, är du intresserad av att utbilda dig hos >> TUI. Stämmer det?

    Guide >> är annars ett mycket brett yrke. Det finns många olika sorters guider som kan ha ganska olika innehåll i arbetsuppgifterna och mycket varierande arbetsvillkor (från timanställning vid behov - till säsongsanställning - till fasta anställningar).

     Du söker jobb som guide på TUI och om du blir anställd, får du sedan utbildning. Info om utbildningen finns på www.tui.se/om-tui/jobba-hos-oss