Hej Hemam,
    kontakta gärna Antagning.se som just jobbar med antagning till svenska högskolor och universitet. Du kan även fråga Antagningsgruppen på just det lärosäte som du är intresserad av.
    Tel.nr till Antagning.se är 0771-550720 och telefontid kl.9-16 på vardagar.
    Kontaktuppgifter till antagningsgrupper på de enskilda lärosätena finns ibland att hitta på lärosätets egen hemsida, men i annat fall går det bra att kontakta växel på lärosätet - så kopplar dem dig till antagningsgruppen eller ger dig tel.nr och/eller e-post du kan använda.

    Jag gissar på att det menas att antingen ingen antagning skedde inom det urvalsgruppen eller att alla behöriga sökande blev antagna; troligtvis det första alternativet - att ingen antagning skedde - kanske pga utbildningen ställdes in, ej startade eller pga ingen sökte i just den urvalsgruppen. Det kan också vara "fel-redovisat" ibland, att det står ngt. som inte är sant - av misstag.

    Vänligen
    ANNA