Merry
    vad är skillnaden om man går på en friskolan och kommunal gymnasiet? har man ända lika chans för att gå in på högskolan efter en friskolan som man har på kommunal?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det ska inte finnas några skillnader i dina chanser att börja högskola beroende på om du går på en friskola eller en kommunal skola. Skillnaderna mellan skolorna ligger i ägandet. /Lena, Syv