Marcus
    vad tjänar en pilot i halland och västra götalands län idag?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'överlämning' (1 st.)

    • Elev

      Byta program Eller skola?

      Hej, jag har en fråga angående att byta program/skola. Jag ska börja sista terminen nu på gymnasiet och undrar om det är försent att byta skola eller program……

      Liselotte: : Hejsan,i praktiken är det för sent. I teorin skulle det gå att byta skola, men ej program eller inriktning. Detta om någon gymnasieskola tog in dig mitt i läsåret, vilket skolorna (i princip)... Läs hela svaret