Fredrik
    Hej jag undrar om det finns möjlighet att göra prövning (~tenta av) i matematik 4 före 14 augusti, (helst nära Uddevalla men kan åka vart som helst för att få det gjort)?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Fredrik,
    under juni-juli och augusti brukar inte prövningar erbjudas, bl a för att lärare har semester. Det finns tyvärr inga sammanställningar på vilka prövningar som erbjuds var och du måste själv antingen söka info på nätet eller kontakta alla de kommuner som ligger nära Uddevalla.
    Det är svårt att hitta var man kan anmäla sig till en prövning, men vi hoppas du lyckas. Vi håller tummarna för dig!
    Vänliga sommarhälsningar

    ANNA