Marcus
    Vilka IT jobb finns på Handel och adminstrations programmet?

    1 Svar

    Ludmila SYV på FrågaSYV
    Hej, du ställer en fråga om IT jobb i samband med HA programmet.
    Är det så att du vill veta vilka utbildningar inom IT sektor man blir behörig efter att ha gått på HA programmet? Eller är det så att du undrar om man kan direkt efter gymnasiet söka jobb som IT tekniker?

    Du kan se programplan på http://www.gymnasieguiden.se/files/program/pdf/programplaner/HA.pdf och
    är välkommen att återkomma, om du kan utveckla din fråga lite. Då har jag möjlighet att ge dig ett bättre svar.
    Vänligen
    Ludmila, SYV