Frågor och svar taggade med 'apl utomlands?' (2 st.)

    • Elev.11

      APL / Praktik i gymnasiet utomlands?

      Hej. Jag går ett program som heter naturturism och har minst 15 veckors apl. Jag går i 1:an och funderar lite på hur praktiken fungerar både nu till våren, och åren framöver. Jag är väldigt sugen på att åka utomlands under...

      Milla : : Hejsan,kika gärna på svaret som gavs i tråden på fragasyv.se/fragor/kan-man-ha-utbildning-utomlands? På frågan om det finns någon förening som hjälper till med att... Läs hela svaret
    • Helena9w730

      kan man ha utbildning utomlands?

      hej jag går i gymnasiet nu och jag undrar om man får gå på praktik i andra länder till exempel qatar och har det hänt att svenska elever åker utomlands för att ha praktik i qatar för just nu går jag i vård och omsorg och jag...

      Milla : : Hej och tack för din fråga om möjlighet att göra APL utomlands!vi har tidigare fått liknande frågor och "undersökte saken" genom att kontakta Skolverket, Arbetsmiljöverket... Läs hela svaret