Samuel
    Hej
    Vad kan man gå för utbildningar om man går samhällslinjen på gymnasiet och väljer medier, information och kommunikation som inriktning?
    • : Du kan söka utbildningar till lärare, jurist, socionom, studie-och yrkesvägledare, bibliotekarie och flera hundra andra utbildningar. Samhällsvetenskapsprogrammet är väldigt bred.

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, listan på utbildningar som du frågar efter är väldigt lång. Jag råder dig se på www.studera.nu och www.yhguiden.se för att hitta några utbildningar och återkom sedan med den listan på fem-sex utbildningar och vi skall se hur du blir behörig till dem.:-) Mikael syv