Dilara
    Hej!
    Jag har alltid velat bli en stil och trend stylist sen jag var liten. Därför skissar jag en hel outfit när jag har tid och jag tycker verkligen om det. Jag älskar att hålla på med mode, kläder, stil osv. Men jag vill inte sy mina designade kläder för jag gillar inte att sy. Jag skulle vilja jobba med mode eller klä modeller med senaste trenden eller bestämma vad modellen ska ha på sig osv. Bestämma en hel outfit typ. Det låter verkligen jättekul och bara jag tänker på det blir jag glad inombords. Det är min dröm liksom, vem vill inte uppnå det?
    Så därför har jag en fråga; vilket linje skulle passa mig och vilka gymnasium är det som har de linjen?
    Tacksam för svar :)

    1 Svar

    Per-Anders SYV på Friskolan Asken
    Hej!
    Det finns många skolor som har stylistutbildningar. Jag vet inte var du bor så det är svårt att svara var de finns nära dig. Ett gymnasium som ofta har stylist är plusgymnasiet. Har du något sådant i närheten?