Magnus
    Jag vill i framtiden flytta till Turkiet och jobba i TV. Jag vet vara inte hur jag ska ta mig tillväga? Vilken linje bör jag ta enligt dig? och vilka vidare studier? Låter nog som en konstig fråga, men vill bara ha lite hjälp om det går, det e ju trots allt min dröm o drömmar är ju till för att uppfyllas! ;) Tack i förhand!

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Kul med drömmar! Kanske du kan kika på Estetiska programmet/media - det finns många skolor som har film/Tv som fördjupning. Kolla in dina skolor i ditt sökområdet och se vad de erbjuder.