Faisa
    Hej!
    Jag går i fösta året i VO. Jag har funderat länge och jag vill byta till natur, för att mitt mål är att bli barnkirurg. Däremot vill jag inte börja om nästa år.Jag har de behörigheten som jag behöver för att bli godkänd. Alltså min skola erbjuder högförberdande i gymnasiet. Matchar VO-ämnen +högförberdande ämnen med natur ämnen? Om jag byter nästa termin är det bra elr har jag missat massa? Kommer det bli svårigheter för mig i framtiden?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Faisa!
    Går du på VO åk1?
    Har du frågat rektor på NA om du kan byta?
    Chansen är inte stor att kunna byta mitt i läsåret.
    Troligtvis behöver du söka om till nästa år och gå om från början.
    Mvh
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare