Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    hej Pelin!

    HA>> ser programstrukturen ut på följande sätt, se i Programplanen här >>

    Moderna språk får läsas som programfördjupande på HA. Inom Individuellt val får vilka som helst kurser läsas - på alla program.

    Min bedömning är därför att det skulle inte vara omöjligt att göra så som du önskar.

    Det är dock upp till SYV och Rektor på ditt program (hur de utformar ditt Examensbevis). Du kan givetvis komma med det önskemålet.

    Lycka till!

    L. :)

    Liselotte