Annelie
    Hej, jag går nu bild och formgivning men det är inte min grej. Jag ska om 14 dagar skicka in en ansökan om ett nytt gymnasieval och min tanke är då Hotell och turism - turism och resor. Jag som person är en aning blyg, speciellt när det gäller människor. Jag tror dock, att det inte skulle gälla om det är yrkesmässigt eller så kanske vill intala mig själv att blygheten går över att man har fått mer erfarenhet. Vad tror du?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, vad svårt att svara på eftersom jag inte känner dig. Men det verkar ju som at du har både modet och intresset ändå att utmana dig själv och om man även tänker att människan är himla utvecklingsbar så kanske HT kan funka jättebra! Ordspråket säger ju att när "...gamla invanda mönster bryts så öppnar sig ofta nya spännande världar.." /Lena, Syv