Esella
    Hej!
    Jag ståd på reservplats nummer 3 för tandsköterska utbildningen i Stockholm men efter en vecka sedan reservplatsen har ändrat. Och nu syns det att jag står som nummer 22. Vad kan det vara anledningen ?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej!
    Det du beskiver i din fråga låter väldigt "märkligt". Mitt råd är att du kontaktar "skolan" (utbildningsanordnaren) och får svar från skolan. Min gissning är att det rör sig om ett tekniskt fel. Du får gärna återkomma och berätta hur det gick med din reservplats.
    Vi håller tummarna!
    Lycka till!

    Studie- och yrkesvägledare
    • Esella : Hej!
    • Esella : Tack för ditt svar. Du hade rätt på din gissning. Jag har haft kontakt med skolan och deras svar var det att det blev teknik fel.
    • Milla : Bra att du fick svar från skolan och att du nu vet vad som hände, men hur gick det med reservplatsen för dig? Kom du in på utbildningen?

    Alla frågor och svar som innehåller 'yrkeshögskol' (53 st.)