Shadi
    Hej jag undrade ifall jag kan komma in i apotekarutbildningen i Göteborgs Universitet om jag har 18,0 i BI då jag vet att den lägsta personen de tagit in hade 18,33 eller något men det stod att 1/3 hänger på högskoleprovet också så ifall jag får bra poäng därifrån finns det någon chans att jag kan bli antagen tror du?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Shadi, jag tycker att chansen finns. Kämpa på - både med högskoleprovet och med betygen. Vi håller tummarna!

    Lycka till

    ANNA