Elin
    Efter man har gått humanistiska med språk inriktning, vad kan man jobba som/vad kan man fortsätta utbilda sig till? Kan man t.e.x jobba inom EU?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Elin!
    Efter HU blir du behörig till många olika utbildningar, t.ex jurist, studie-&yrkesvägledare, förskollärare eller ämneslärare i t.ex filosofi samt grundläggare i fritidshem.
    Du undrar om jobb inom EU och det finns väldigt många olika jobb inom EU.
    Skulle du vara intresserad av att utbilda dig till tolk eller vad vill du jobba med inom EU?
    Mvh Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare