Hej Filippa,

    jag hoppas din kompis har sin plats kvar.

    Men de som kan ge ett definitivt svar på den frågan är personal på kompisens ANTAGNINGSKANSLI. Mitt råd är att din kompis kontaktar - snarast möjligt - sitt gymnasieantagningskansli och frågar om hen har plats kvar; och om inte - vad som händer nu?

    Om din kompis inte har kontaktuppgifter till antagningskansliet, hittas dem på www.antagningskanslier.se - väljer man rätt kommun, får man fram just "sitt antagningskansli".

    Bästa hälsningar

    och hälsa din kompis LYCKA TILL!

    ANNA