salma
    Hej,

    Jag studerar samhälle och vill ändra till teknikvetenskap med naturvetenskaplig fördjupning. Jag går förstås i första terminen, och kan gå i sommarskola för att klara av allt. Finns det folk som har ändrat såhär långt i terminen?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Tror, tyvärr, att rektor kommer säga Nej till fin förftåga om att byta program mitt i läsåret.

    Anledning till det är att det blir för svårt även för lärarna och de övriga elever som också vill ha läraruppmärksamhet; och lärare kan ju inte klona sig för att samtidigt som den vanliga undervisningen pågår, även ge dig handledning .. tror du behöver söka om till åk 1 till hösten 2019.