Milla SYV på FrågaSYV

    De utb till apotekstekniker som är beviljade att starta finns i Stockholm och på distans - från Göteborg ... nya yh kommer beviljas i slutet på Jan 2019.

    Studie- och yrkesvägledare
    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Camilla,

    kika gärna på yhguiden.se/resultat?Education.text=apotekstekniker för att se var de pågående utbildningar finns och var de framtida starter finns på yh till Apotekstekniker.
    Se kursöversikt över vilka kurser man läser på YRGO i Göteborg på yrgo.se/utbildningar/ekonomi-och-administration/apotekstekniker/kurser och vilka kurser man läser på Frans Schartau inst. i Stockholm - schartau.se/yh-utbildningar/apotekstekniker/kursoeversikt