Esagila
    Kan man gå på ett Naturvetenskapsprogram, inriktning Naturvetenskap, med programfördjupningarna "Humanistisk och samhällsvetenskaplig specialisering" och "Religionskunskap - specialisering"? Ni kanske inte kan detta på rak arm, men om man nu kan gå på det, vilka gymnasium finns det på? På de flesta, eller kanske bara på vissa? Tack på förhand.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, som jag nämnde i mitt förra svar så är det svårt för mig att säga vilka gymnasium som har vad - det är upp till varje gymnasium att välja vilka valbara kurser man vill satsa på . Det bästa är att kolla vilka kurser som erbjuds på just de gymnasium som du är intresserad av via t.ex. deras hemsida, Öppna hus, mässor mm. /Lena, Syv