Emma
    Hej, jag har sökt in till tandläkarprogrammet men blev placerad som reserv. Har sett att man tidigare kunnat söka in till tandläkarprogrammet på vårterminen i Göteborg, men det kommer inte upp något för vårterminen 2019. Därför undrar jag om programmet kommer vara tillgängligt i Göteborg VT 2019?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,
    utbildningsutbud på högskolor/universitet i Sverige fastställs till 15 september, då ansökn.period börjar - för utbildningar med start på våren. Du får välja att vänta till 15 sept och se då eller kontakta de utbildningsansvariga på tandläkarprogrammet i Göteborg och fråga om de redan nu vet om de kommer eller Inte kommer att köra utbildning från våren 2019.

    Vänligen

    Julia syv