Maryama
    Hej, jag går i åk 9 och vi ska snart göra gymnasiet valet.
    Jag har funderat på vilka ämnen som jag är intresserad av och det är So ämnena. De ämnen gillar jag mycket om,de förstår jag, och de kan jag. Så jag tänker att bli något som har med So-n att göra.

    Så min fråga, vilken linje ska jag gå på om jag gillar so ämnen? Och vad finns för yrken,eller vad kan man bli om man gillar so,som inte är lärare?
    Dessutom så vill jag studera vidare efter gymnasiet.

    Tack i förhand