Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Mohamad,

    vi vet inte (ingen vet innan det Slutgiltiga antagningen är klar) - hur antagningsgränsen ändras från det preliminära till det slutgiltiga/definitiva antagningen, därför går det inte att svara på frågan. Men vi hoppas och håller tummarna!

    Vet du när du får svar på din gymnasieanslkan, Antagningsbesked, alltså? när det kommer? Det inte så långt tid kvar nu - du får Antagningsbesked snart och jag hoppas verkligen att det blir ett positivt besked! Lycka till!

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare