Fia
    Hej kan man efter att ha pluggat till beteendevetare utbilda sig till psykolog? Eller vilka inriktningar finns det inom beteendevetarprogrammet?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej

    i Sverige är Psykolog>> ett legitimationsyrke, där strikta krav ställs på vilken utbildning man ska ha och det är endast på pyskologprogrammet som man i Sverige kan utbilda sig till en psykolog

    Om olika inriktningar för en Beteendevetare var god läs på >>yrke/beteendevetare